SORMENAk haurrengan duen eragina

Sormena, edozer gauzaren aurrean, erreakzionatzeko daukagun gaitasuna eta denok dugun zerbait da.

Haurrak zein helduak marrazten, margotzen edo jolasean dabilenean, bere esperientzi, sentimendu edo emozioekiko konexioa lortzeko aukera du.
Jarduera horien aurrean, norberak sentitzen dituen sentipen, desio, behar edota oztopoekiko entzute-prozesu eran sakontzeak garrantzia handia du.

Tailer honetan garapen petsonalean sormenak duen garrantziaren klabeak ezagutu eta esperimentatzeko aukera izango dugu.
Pintura-prozesuen bitartez, helduei zuzendutako tailer hau, praktikoa, parte hartzailea eta bibentziala izango da.

Norberak bere pintura prozesuaren bitartez, haurrekiko bidelagun izateak zer suposatzen duen, euren prozesuak nola sustatu ala oztopa ditzakegun kontzientzia hartzea,… bizi ahal izateko espazioa izango du.

Baita haurren marrazki-margotze etapak zein diren ezagutzeko tartea izango dugu ere.

Asmo nagusienetakoa haurraren barne-munduarekiko hurbilpen bat izatea eta horren kontzientzia hartzea da.

Metodologia:

Tailer praktikoa eta norberaren esperientzietan oinarritua izango da. Parte hartzailea eta bibentziala.

Nori zuzendua:

Beren lanarekiko zein barne-begirada lantzeko gogoa duten hezitzaile, guraso zein gaian interesa duen edonori zuzendua dago.

Dinamizatzailea:

Lurdes Ulazia Aizpurua. Pintura-Terapian diplomatua, Gestalt Terapian aditua, Lehen Hezkuntzako irakaslea eta artista plastikoa.

Ordutegia:

2017ko martxoak 17 eta 18.

Martxoak 17: 18:00-20:30

Martxoak 18: 10:00-14:00|| 15:30-19:30