NERABEENTZAKO GARAPEN EMOZIONAL TAILERRA 2018-2019

La pubertad o adolescencia inicial es la primera fase, comienza normalmente a los 10 años en las niñas y a los 11 en los niños y llega hasta los 14-15 años. La adolescencia es principalmente una época de cambios. Es la etapa que marca el proceso de transformación del niño en adulto, es un período de transición que tiene características peculiares. Se llama adolescencia, porque sus protagonistas son jóvenes que aún no son adultos pero que ya no son niños. Es una etapa de descubrimiento de la propia identidad (identidad psicológica, identidad sexual…) así como la de autonomía individual “(Wikipedia)

Nerabeentzako garapen emozional ikastaro honen bidez, bizitzarako baliagarriak diren tresnak jasoko dituzte haurrek eta aldi berean, jolas eta ariketen bitartez euren sentimenduak aterarazi eta geruza horietariko gogorrenak hausten lagunduko diegu (adimen emozionala, sentimenduak… landuko baitugu).

Guztia jolas eta ariketa dibertigarrien bidez egingo dugu. Haurren erritmoa eta beharretara egokituko da saio bakoitza.

Aintzane Irizar izango dute bidelagun.

Urte amaieran, egindako lana gurasoen aurrean erakutsiko dugu (edo akaso ez, haurrek nahi ez badute).

Guztia, EUSKARAZ landuko dugu. (Euskara ikasten edo erdi purdi dabiltzan haurrek asko ikas dezakete hemen, jolasean).

ORDUTEGIA:

Astelehenak, 15 egunean behin, ordu t’erdiko saioak

Egutegia:

urria 1
azaroa 5
abendua 3
urtarrila 7
otsaila 4
martxoa 4
apirila 1
maiatza 6

Ordutegia: 17:30-19:00