MUSIKA ESTIMULAZIO GOIZTIARRA: HEZITZAILEENTZAKO IKASTARO TEORIKO-PRAKTIKOA

Gidaria:

• Beatriz García Rodriguez. Musika Hizkuntza eta Hezkuntzaren Pedagogían lizentziaduna eta Musika Hezkuntza Goiztiarreko espezialista (Musikenen, Euskal Herriko goi-mailako kontserbatorioan). Musika Hezkuntza Goiztiarreko ikasketak Italian sakondutakoak (“G.B. Martini” Boloniako goi-mailako kontserbatorioan).

Kantuan, profesional mailean tituladuna (“Francisco Escudero” kontserbatorioan, Donostian) eta eskusoinuan goi mailan tituladuna (“Juan Crisóstomo de Arriaga” kontserbatorioan, Bilbon). Kolaboratzailea, Johannella Tafuri ikertzailearen liburuan: ¿Se nace musical? Cómo promover las aptitudes musicales de los niños”.

“Musika Hezkuntza Goiztiarra: horizonteak zabaltzen” EHME-k, (Euskal Herriko Musika Eskolen Elkartea) antolatutako konferentziaren hizlaria izan da. Euskal Herriko hainbat musika eskoletan lan egin du (Astigarraga, Donostia, Azkoitia, Irún, Lazkao…) eta gaur egun, “Lourdes Iriondo” Urnietako musika eskolako zuzendaria eta irakaslea da.

IRAILAK 30 LARUNBATA (10:00 – 14:00):  Tailer esperientziala

Tarifa: 55€ || 50€ HEZITZAILE ESKOLAko ikasle ohientzat