Antzerki Emozional Eskola-2017-2018

Haurrak (eta helduok) tipulak bezala, geruza mordoz estalirik ateratzen gara kalera, eta sarri geruza horietan galtzeko joera dugu.

Haurrentzako antzerki emozional ikastaro honen bidez, bizitzarako baliagarriak diren tresnak jasoko dituzte haurrek (jende aurrean hitz egiten ikastea, ahoskerak, modulazioa, jarrera, mugimenduak…) eta aldi berean, jolas eta ariketen bitartez euren sentimenduak aterarazi eta geruza horietariko gogorrenak hausten lagunduko diegu (adimen emozionala, sentimenduak… landuko baitugu).

Zergatik gorputz espresioa?

Gorputz espresio (antzerki) eskolek haurraren osotasuna lantzen dutelako: gorputzen kontrola izaten ikasiko dute, ahotsarena, egoera zailena, harremanak sendotzen, nahi ez duguna pertsonaia fikziozkoen bidez urruntzen, pertsonaia eta txontxongiloen bidez barruan dauden mamuak ateratzen, ulertzen eta behar denean, menperatzen.

Guztia jolas eta ariketa dibertigarrien bidez egingo dugu. Haurren erritmoa eta beharretara egokituko da saio bakoitza. Bi irakaslek gidatuko ditugu saioak txandaka: Antzerkiarekin bizitzarako baliagarriak diren antzerki teknikak landuko ditugu eta beste aldetik, haurren adimen emozionala (segurtasuna, autoestimua…).

Urte amaieran, egindako lana gurasoen aurrean erakutsiko dugu (edo akaso ez, haurrek nahi ez badute).

Guztia, EUSKARAZ landuko dugu. (Euskara ikasten edo erdi purdi dabiltzan haurrek asko ikas dezakete hemen, jolasean).

Pirata, astronauta, txoria edo tximeleta bihurtu nahi?

TALDEAK:

Asteartea 17:15-18:15 4-6 urtekoak (plazarik ez) eta 18:15-19:15 7-12 urtekoak

Asteazkena 17:15-18:15: 7-12 urtekoak (plazarik ez) eta 18:15-19:15 4-6 urtekoak (plazarik ez)

Aurreneko kuota (irailak 20 aurretik): 100€

Ikasturtea hasterako ordainketa aukerak:

Bigarren kuota (iralean): 210€ edo

BI ZATITAKO ORDAINKETA: (iraila eta azaroa) 125€+125€ edo

Hileroko tarifa: 40€  (maiatzera arte-8 kuota)

GURASO ESKOLA-ESCUELA PARA FAMILIAS*** 17:00-18:3018:30-20:00

TÉCNICAS DE COMUNICACIÓN EFICAZ PARA PADRES Y FAMILIAS. PET P.E.T.

Haurren sexualitate tailerra (4 ordukoa): URRIAK 28 (tarifa: 85€50€) urriak 28

Hezkuntza Emozionala familian (10 orduko tailerra): URTARRILAK 19, 20 eta 27 (tarifa: 160€ 110€)Urtarrila

HEZITZAILE ESKOLA aukeratu

APRENDIENDO MATEMÁTICAS: IRAILAK 22 eta 23 infantil